Biznesinizi peşəkarlara həvalə edin ki, Sizdə peşakar olasınız!
“Operativ Consulting"MMC 2016-cı ildən fəaliyyət göstərərək bütün növ sahibkarlıq subyektləri ilə əməkdaşlıq edir. Şirkətimizin əsas prinsipi əməkdaşlıq edtiyi şirkətlərin maraqlarını daim bütün maraqlardan üstün tutmaq, həmkarlarına xoş və rahat biznes mühiti yaratmaq, bütün risklərin minimuma endirilməsini təmin etməkdir. Hər daim devizimizə sadiq qalaraq deyirik; Biznesinizi peşəkarlara həvalə edin ki, Sizdə peşəkar olasınız!
Əgər Sizdə kənar probləmlərlə deyil, biznesinizn əsas fəaliyyət sahəsi ilə məşğul olaraq; Biznesinizi böyütməyi, Rəqabət gücünüzü artırmağı, Xərclərinizi azaltmağı, Sanksiyalara məruz qalmamağı, Düzgün idarəetmə uçotunuzun olmasını istəyirsinizsə, o zaman hal-hazırda düzgün ünvandasınız. Biznesinizi bizə həvalə etməklə siz inzibati xərclərinizə 30-50% arası qənaət etmiş olacaqsınız,
"Operativ Consulting"MMC olaraq gənclərin hər zaman fərdi inkişafında və karyera yüksəlişində maraqlıyıq, Sizlərə təklifimiz əgər Sizdə peşəkarlar tərəfindən təcrübə keçmək və eyni zamanda böyük şirkətlərdə çalışmaq istəyirsinizsə tərcümeyi hallarınızı operativconsulting@outlook.com ünvanına "Karyera" başlığı altında göndərə bilərsiniz.
Maliyyə idarəetməsi müəsisənin vacib və bir o qədərdə əhəmiyyətli tərkib hissəsidir, bunun üçün yanlış hazırlanmış maliyyə hesabatları sizi düzgün olmayan idarəetmə uçotuna məcbur edəcəkdir. "Operativ Consulting"MMC olaraq aylıq, rüblük, illik maliyyə hesabatlarınızın hazrlanmasını və yaxud hazırlanmış maliyyə hesabatlarınızın düzgünlüyünü yoxlayaraq Sizlərin idarəetmə uçotunuzun düzgün formalaşmasını təmin edə bilərik.
Mühasibat uçotu təşkilati-hüquqi formasından asılı olmayaraq Azərbaycan Respublikası ərazisində
fəaliyyət göstərən hüquqi şəxslər və hüquqi şəxs yaratmadan sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan
fiziki şəxslər tərəfindən məcburi qaydada aparılmalıdır. Bizim tərəfimizdən sizlərə bu məcburi uçotun
aparılmasında aşağıdakı xidmətlər təklif olunur;
1) Mühasibat uçotunun düzgün formalaşması üçün uçotun təşkili;
2) Mühasibat uçotunun tam və ya qismən aparılmsı;
3) Mühasibat sənədlərinin və hesabatların hazırlanması;
4) Elektron vergi və bank xidmətlərinin göstərilməsi;
5) Sənədləşmə və vergi tutulmaları daxil olmaqla, aylıq əmək haqqının hesablanması və ödənilməsi;
6) Məzuniyyət haqqlarının hesablanması və ödənilməsi;
7) Müqaviləyə uyğun olaraq, statislik hesabatların və maaş cədvəllərini hazırlanması;
8) İnventarizasiyaların keçirilməsi və rəsmiləşdirilməsi.
Audit-fəaliyyət sahəsindən asılı olmayaraq istənilən təsərrüfat subyektlərində mühasibat uçotunun dəqiq və dürüst aparılmasının və eləcə də, mühasibat və maliyyə hesabatlarının doğruluğunun müstəqil yoxlanılmasıdır. Biz Audit şirkəti olaraq Sizin təşkilatınızın auditini həyata keçirir və illik maliyyə hesabatlarının Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına uyğun olaraq düzgün və ədalətli hazırlanıb hazırlanmadığını yoxlayırıq.
Vergi-dövlətin və bələdiyyələrin fəaliyyətinin maliyyə təminatı məqsədi ilə vergi ödəyicilərinin dövlət büdcəsinə və yerli büdcələrə köçürülən məcburi, fərdi, əvəzsiz ödənişdir. Əgər Sizdə şirkətinizin Vergi Uçotunun Vergi Məcəlləsinə əsasən tərtib olunaraq Vergi və digər məcburi Dövlət hesabatlarınızın vaxtında və düzgün hazırlanaraq təqdim olunmasını istəyisinizsə Vergi ilə əlaqəli bütün işlərinizi bizə həvalə edə bilərsiniz.
Kadr uçotu - işçilərin işə götürülməsi, yerdəyişməsi və işdən azad edilməsi, işçilər ilə iş münasibətlərinin qurulması və işlərinin təşkilinin sənədləşdirilməsi ilə bağlı olan müəssisənin və ya fərdi sahibkarın işçilərinin uçotudur. Kadr uçotu ilkin kadr sənədləri və müəssisədaxili əmək münasibətləri üzrə normativ aktlar əsasında aparılır. Kadr uçotunun yüksək səviyyədə təşkili üçün əmək qanunvericiliyi, kadr sənədləri üzrə peşakar biliklərin olması, kadr uçotu sahəsində praktiki iş təcrübəsinin olması və əmək qanunvericiliyində baş verən bütün dəyişikləkləri izləmək vacibdir. Qeyd olunanlar üçün Siz vaxtınızı itirməyin, biz varıq.
Fəaliyyətin daimi dinamik inkişafı eyni zamanda mahiyyətin formadan üstünlüyü üçün proseslərin kontrol
olunaraq təkmilləşdirilməsi vacib məsələdir, bunu üçün Biz Sizə aşağıdakıları təklif edirik;
1) Şirkətinizin fəaliyyət sahəsinə uyğun olaraq ardıcıllıqla Siyasət > Prosedurlar > İş axışı sxemləri
və.s yazılması
2) Proseslərin kontrol olunaraq riskli uçot əməliyyatlarının aşkarlanması və qabaqlayıcı tədbirlərin
alınması
3) Məqsəd və Hədəflərin düzgün təyin olunması, proseslərin idarəetmə uçotundakı böyümə planına
uyğunlaşdırılması
İstehsalat, Distributor və Topdan satış şirkətləri üçün anbar əməliyyatlarının A-dan Z-yə qurulması, proqram təminatının yazılması, Master Data məlumatlarının toplanaraq məhsulların alıcılara vaxtında çatdırılmasının təmin olunması, Nəqliyyat vasitələrinin doluluq faizinin tənzimlənməsi.
KORPORATİV TƏLİMLƏR: Müasir dövrdə müəssisə/təşkilatların davamlı inkişafında və performansının
yüksəlməsində işçi heyətin təlimləndirilməsinin rolu böyükdür. Təlimləndirilmiş işçi
heyəti müəssisə/təşkilatların fəaliyyətinə dəyər qatır və onun performansının
yüksəldilməsinə təsir edir.
Biz Sizləri aşağıdakı sahələr üzrə korporativ təlimlərə dəvət edirik;
1) BEYNƏLXALQ MÜHASİBAT UÇOTUNUN ƏSASLARI;
2) VERGİ UÇOTUNUN ƏSASLARI;
3) MS EXCEL-2019.
Linkə daxil olaraq tədris proqramları ilə tanış ola bilərsiniz.
Server infrastrukturunun qurulması və tənzimlənməsi
Virtual IT infrastrukturunun qurulması və idarə olunması
Server Əməliyyat Sistemlərinin və Servislerinin yazılması və tənzimlənməsi
Korporativ elektron poçtun (Mail Server) yaradılması və tənzimlənməsi
Ehtiyat kopyalama (Backup Server) sisteminin qurulması
VPN (Virtual Private Network) Serverlərin qurulması
Mərkəzi Antivirus və Lokal Firewall sisteminin qurulması
Ehtiyat kopyalama (Backup Server) sisteminin qurulması
Windows və UNİX sistemlərində Oracle, PostgreSql, MSSQL, MYSQL MarianDB bazalarının qurulması.
Verilənlər bazalarının dayanıqlığının təmin olunması.
Verilənlər bazalarının yerləşdiyi disk-lərinin optimal istifadəsinin təmin edilməsi.
Sistemlərdə yarana bilinəcək xətaların öncədən müəyyən edilməsi üçün monitoring nəzarət
platformalarının qurulması.
Bazalarda tuning işlərinin aparlıması, index-ləmə əməliyyatları və sturukturunun idarə olunması.
Bazaların audit olunması, təhlükəsislik yönümlü əməliyyatlarının aparılması.
Ehtiyyat nüsxələrinin (Backup) alınması və bunların avtomatlaşdırılması, ehtiyac olduqda bu
nüsxələrdən (Backup) istifadə olunaraq dayanıqlığının yenidən təmin olunması.
Məlumat bazalarının maksimum dayanıqlığının təmin olunması üçün (CLUSTER) sistemlərinin qurulması.